• When you click on links to various merchants on this site and make a purchase, this can result in this site earning a commission. Affiliate programs and affiliations include, but are not limited to, the eBay Partner Network.

Presentacion

jaqo51

New Member
Local time
3:13 PM
Joined
Apr 26, 2023
Messages
4
Reaction score
3
Location
venezuela
Hola, tengo un Dodge Dart 1963 gris dos tonos y vivo en Caracas, Venezuela.
 
Welcome 3.jpg

Show us some photos of your Dart . . .
 
In English please

welcome to FBBO
 
Welcome from New Zealand.

We'd like to see some photos of that Dart.
 
Welcome from the central coast of Cal. No Habla espanol.
 
Welcome to the site!!
Hola, tengo un Dodge Dart 1963 gris dos tonos y vivo en Caracas, Venezuela.
Original paint? Wasn't aware the factory did two tone paint jobs on those. Dad bought a new 63 Dart kinda late in the year for a trip to the south since the old car was getting kinda worn out.
Le tomare algunas fotos y después se las muestro.
Patiently waitin.....
 
Welcome from South Jersey. El Picture el Darto, poorforwhore
 
Bienvenido. Como esta ? No hablamos espanol aqui, solo ingles. Gracias.
 
¡¡Bienvenido al sitio!!

pintura original? No sabía que la fábrica hizo trabajos de pintura de dos tonos en esos. Papá compró un Dart 63 nuevo un poco tarde en el año para un viaje al sur ya que el auto viejo se estaba desgastando un poco.

Esperando pacientemente.....
Originalmente, era gris plateado, le cambie el color por un gris plomo y gris claro, en pintura laca, no le he tomado las fotos, cuando lo haga y aprenda a subirlas lo hare.
 
Originalmente, era gris plateado, le cambie el color por un gris plomo y gris claro, en pintura laca, no le he tomado las fotos, cuando lo haga y aprenda a subirlas lo hare.
And uploading pics isn't hard at all....:)
 
Bienvenido. Como esta ? No hablamos espanol aqui, solo ingles. Gracias.
Yo solo hablo español y uso el traductor, mi interés es conocer de restauraciones en dart 1963 y que mejor que seguirlos a ustedes, gracias.
 
Auto Transport Service
Back
Top